Dupa mai bine de 28 de primaveri am cedat in sfarsit tentatiei de a-mi face un blog! Numele meu este  Ana Maria Rares si mi-am propus ca acest blog sa fie destinat lucrurilor care ma pasioneaza: haine, accesorii, ultimele trend-uri, reduceri, si asa mai departe, pentru ca nu mi-e frica sa fiu un stereotip, o fata care e innebunita dupa haine.

Intr-o lume aflata in continua schimbare, de cele mai multe ori avem nevoia sa fim ghidati. Scopul acestui blog este sa va ajute a intelege cat mai bine care e treaba cu e-commerce-ul si sa vina in intampinarea nevoilor voastre care sunt din ce in ce mai complexe pe zi ce trece. Ceea ce isi propune el e sa va faca cunoscute cele mai noi tendinte in fashion, cum se manifesta acestea si care sunt lucrurile care va pot facilita accesul la cele mai atragatoare reduceri.

Sa nu aveti impresia ca pentru a beneficia de promotii trebuie sa alergati in mod continuu, dis de dimineata, zile in sir, ci mai degraba trebuie sa prindeti, din zbor, micile detalii care va pot conduce catre lucruri pe care nu le-ati stiut pana acum, dar care va pot salva cardul.